Meervoudige Intelligentie Leer Strategieën

MILS on tour - introductiesessies


Weet hoe je leert!

 

 

Woorden, beelden, stappen, luisteren, bewegen, samen: weet jij hoe je leert en wat weet je over de leervoorkeuren van je kind of leerlingen?

 

Iedereen is slim op z’n eigen manier. Door te weten wat jouw beste manier van leren is, kun je makkelijker leren.

 

Met de MILS, Meervoudige Intelligentie LeerStrategieën, krijg je inzage in wat de beste manier is voor jou om informatie te verwerken en te onthouden. Als je dit weet kun je je best werkende leerstrategieën vormgeven: Je kunt makkelijker en sneller leren, met meer plezier!

 

Gun jezelf, je kind of leerling het gemak van het weten hoe je leert!

 

Cognitief psycholoog Drs. Marjolein van Bodegom laat je in een interactieve sessie van 1,5 uur kennis maken met de MILS, leerstrategieën en leerhulpmiddelen. Ze geeft je nieuwe inzichten en tips mee. Kortom een sessie waar je veel van opsteekt!

 

Voor meer informatie: kijk op www.vanbodegom.eu, mail naar info@vanbodegom.eu
of bel naar 06-22991167.

 

In de volgende steden kunt u de MILS introductiesessies vinden:

 

Plaats/Regio Datum Kosten
Hoogeveen 9 maart 2016 gratis
Heerenveen 17 maart 2016 €15,-, Choochemleden €10,-
Hoorn 1 april 2016 €65,-, Choochemleden 10 % korting (inclusief diner)
Hoofddorp 21 april 2016 gratis

 

 

Meer informatie

Boekrecensie

De lessen van Day a Week School

"De lessen van Day a Week School"

Verouden, J., Muijnck, de A., Heinink, S. .

Dit boek is geschreven naar aanleiding van 10 jaar onderwijs voor getalenteerde leerlingen. Eën dag per week krijgen deze leerlingen onderwijs op een aparte locatie. 

Aan het woord is...

Suzanne Buis

Suzanne Buis

Schrijver, droomdenker, gedachtenschenker

"Hoogbegaafdheid is een andere manier van zíjn. Dus niet alleen een hoge intelligentie; ook veel fysieke, neurofysiologische en emotionele beleving is heel anders."

Columns

Hoogbegaafdheid in de Bijbel

Hoogbegaafdheid in de Bijbel

‘Je kunt omschrijvingen in de bijbel tegen komen die raken aan wat hoogbegaafdheid is, of die in ieder geval kenmerkend zijn voor hoogbegaafdheid.' Deel 2 over Daniël en zijn vrienden