Studiedag leren leren voor VO, Limmen

Beelddenkers leren anders. Omdat hun manier van denken anders is dan wat op school wordt gevraagd, valt schoolwerk vaak niet mee.


De Leren Leren methode helpt bij het begrijpen en verwerken van informatie. Daardoor wordt het makkelijker om


– op te letten in de klas
– efficiënter huiswerk te maken
– met meer plezier te leren
– de informatie beter kunnen opslaan, voor proefwerken én daarna


Een beelddenker die zich goed voelt en die wordt ‘gezien’ is van grote waarde voor zijn of haar omgeving.

 

Leer op deze dag hoe JOUW brein werkt, hoe je makkelijker huiswerk maakt en hoe je hogere cijfers haalt op je toetsen! 

 

Suzanne Buis geeft de Studiedag Leren Leren specifiek voor kinderen die te maken hebben met hoogbegaafdheid, hoogsensitiviteit en beelddenken.

 

Voor leerlingen op voortgezet onderwijs/de middelbare school (mavo, havo, vwo, atheneum, gymnasium) van 11 tot 16 jaar.


De training is van 10 tot 16 uur en kost € 225 incl boek, materialen en lunch.


Choochemleden krijgen het boek ‘Mijn hoogbegaafde puber’ cadeau twv € 20,95

 

Aanmelden: Via de site van Volliefs

Deze training wordt ook gegeven op zondag 15 maart

 

Lees verder en bekijk een filmpje met uitleg op www.beelddenkerslerenleren.nl

Boekrecensie

"HoogbeGAAFd leven. Van 0 - 100"

Marianne van Gelder.

Door middel van inzicht in wat hoogbegaafdheid is en door een pleidooi te voeren voor de aandacht voor leerlingkwaliteiten in het onderwijs in plaats van knellende doelen en vastliggende plannen, is dit boek een gids, zodat hoogbegaafden zich goed kunnen ontwikkelen.

Aan het woord is...

Suzanne Buis

Suzanne Buis

Schrijver, droomdenker, gedachtenschenker

"Hoogbegaafdheid is een andere manier van zíjn. Dus niet alleen een hoge intelligentie; ook veel fysieke, neurofysiologische en emotionele beleving is heel anders."

Columns

Hoogbegaafdheid in de Bijbel

Hoogbegaafdheid in de Bijbel

‘Je kunt omschrijvingen in de bijbel tegen komen die raken aan wat hoogbegaafdheid is, of die in ieder geval kenmerkend zijn voor hoogbegaafdheid.'